Loading...

  • Afsane
    Afsane
    شنبه 11 آبان 1398 - 23:17

    5 راه برای تشخیص گلاب تقلبی (548 بازدید)

    متأسفانه اخیرا فروش گلاب تقلبی افزایش یافته است. با اضافه کردن اسانس عطر و طعم دهنده، هم کیفیتش کمتر می شود و هم چون گل محمدی کمتری در تولید آن به کار رفته، سود بیشتری را برای فروشنده به همراه خواهد داشت. پس این آزمایش ها را روی گلابی که در منزل دارید انجام دهید تا بدانید فروشنده به شما گلاب تقلبی داده یا نه !
    [img][ATTACH=CONFIG]3156[/ATTACH][/img]md9t_copy.jpg
    1. مزه گلاب
    گلاب اصل مزه تلخ و گسی دارد. به هیچ وجه نباید تند باشد اما اگر میزان گل محمدی به کار رفته در آن زیاد باشد یا گلاب دو آتیشه باشد، ممکن است مزه بسیار تلخی بدهد. اگر گلاب تند دیدید، نخرید!
    2. شفاف بودن گلاب و رنگ آن
    گلاب اصل بی رنگ و شفاف است و هیچ ذره معلقی در آن نباید وجود داشته باشد.
    3. فروشگاه معتبر
    گلاب کاشان از قدیم بین مردم ایران معروف بوده، پس اگر از یک فروشگاه معتبر گلاب کاشان بخرید و بدانید که تضمین اصل بودن نیز دارد و در صورت اصل نبودن محصول آن را از شما پس می‌ گیرد، آن وقت احتمالا تا حد خوبی از خرید گلاب تقلبی اجتناب کرده اید.
    4. ماندگاری گلاب
    گلاب اصل بعد از گذشت یک سال همچنان بو و عطر خوبی دارد اما بوی گلاب تقلبی به دلیل از بین رفتن اسانس پس از مدتی از بین رفته و همانند آب می شود!
    5. بوی گلاب
    گلاب اصل بوی گل محمدی می دهد اما بوی آن شدید نیست. اگر عطر گلابی که می خرید تند بود، به تقلبی بودن آن شک کنید.
    درکام یک فروشگاه اینترنتی محصولات سالم و طبیعی و محلی است که تلاش می کند تا یک سبد غذایی سالم برای مشتریانش فراهم کند. عرقیات گیاهی درکام از بین بهترین عرقیات کاشان انتخاب شده و به همراه ضمانت کیفیت و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت به فروش می رسند. می توانید از سایر محصولات درکام مثل صفحه قیمت عرق کاسنی و عرق نعنا دو آتیشه نیز دیدن فرمایید.
    امیدوارم مفید بوده باشه!




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی