Loading...

  • simaa02
    simaa02
    سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 23:31

    هنر ارائه گیاهان آپارتمانی (بخش اول) (614 بازدید)


    sanseveria-min1-400x400.jpg

    در استفاده از گل آپارتمانی دو نگرش اساسی وجود دارد:
    یکی اینکه به آنها به عنوان موجوداتی سبز، دوست داشتنی، و مورد علاقه نگاه کنیم و آنها را در جایی قرار دهیم که جا برای رفع نیاز های زیستی شان باشد. در این حالت تا زنده اند از آنها پرستاری می کنیم و زمانی که از بین رفتند، ناراحت می شویم.
    نگرش دوم این است که به آنها به عنوان دکور زنده نگاه کنیم که به اتاق روح می بخشند. در اینجا ما درباره گل آپارتمانی مناسب محیطی صحبت می کنیم که برایشان ایجاد کرده ایم؛ این گل آپارتمانی ممکن است تکی یا مجتمع نگهداری شوند.
    برای ترکیب (در کنار هم قرار دادن )
    گل آپارتمانی با برگهای رنگی، از باغچه‌های بیرون از آپارتمان الگو بگیریم بدین معنی که چگونه با گل ها و شکل های متفاوت در کنار یکدیگر، سر زنده بودن را به نمایش می گذارند یا اینکه نمونه های گیاهی مشخص روی پای خود ایستاده اند، اما گیاهان پخش شونده بر زمین را باید کپه کپه رویاند تا جلوه ای مشخص به خود بگیرند.
    شمار راه های درست نظم دادن و مرتب کردن گیاهان چندان زیاد نیست. گیاهان باید با آنچه در اطرافشان است همخوانی داشته باشند؛ یعنی اینکه گیاهان بزرگ را باید در اتاق های جادار نگه داشت و گلدان های کوچک را لبه پنجره های کوچک.
    می توان از بروشورها و مجلات آموزش دکور، آموزش های تلویزیونی، یا الگوبرداری از خانه های دیگر استفاده کرد، اما مهم آن است که طوری عمل کنیم که از کار خود راضی باشیم .
    شما می توانید با خرید گل آپارتمانی خانه ی خود را زیبا تر کنید
    انواع روش های تزئین و چیدمان گیاهان خانگی
    گیاه تکی (تک گیاه)
    گیاه تکی- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    این گیاهان، ممکن است برگی یا گلدار باشند و می توانند تکی در جایی گذاشته شوند. آنها را می توان در گلدان خود نگهداری کرد یا به گلجاها انتقال داد.
    با
    خرید گل آپارتمانی تهران می توانید خانه ی خود را زیبا تر کنید.
    گیاهان گروهی
    گیاهان گروهی- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    می توان گیاهی را همراه با چند گیاه گلدانی دیگر نزدیک به هم نگهداری کرد. گلدان های گروهی مجموعه ای از گیاهان هستند که در گلدان ها یا گلجاهای تکی در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا دسته جمعی بودن یا کپه ای شدن آنها بیشتر به چشم آید. تک تک گلدان ها به صورت واحدهای مستقل قابل رؤیت اند.
    با خرید گل آپارتمانی می توانید منزل خود را زیباتر کنید.
    باغچه داخل خانه
    باغچه داخل خانه گلفروشی آنلاین VIP Shop
    می توان گیاه را با گیاهان دیگر در گلجا گذاشت. باغچه داخل خانه عبارت است از گلجایی که در آن چند گیاه رویانده شده اند. گلدان را نمی توان در این گلجا دید. می توان گلدان ها را بیرون آورد یا کاری کرد که به چشم نیایند.
    شما می توانید با خرید آنلاین گل آپارتمانی منزل خود را زیبا تر کنید.
    باغچه شیشه‌ای (تراریوم)
    باغچه شیشه‌ای(تراریوم)- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    می توان گیاه را در ظرف شیشه ای جا داد. باغچه شیشه ای (تراریوم) ظرفی است شیشه ای یا پلاستیکی شفاف که گیاهان در آن رشد می کنند. در بالایی آن ممکن است بسته باشد یا اینکه با جسمی شفاف مثل شیشه پوشانده شود.
    شما می توانید با
    خرید آنلاین گل آپارتمانی زیبا منزل خود را زیبا تر کنید.
    گیاهان تکی (گیاه نمونه یا تک گیاه چیست؟)
    اغلب گیاهان معمولی را باید به صورت گروهی کنار هم قرار داد تا جلب توجه کنند، اما بعضی دیگر را بهتر است به تنهایی در جایی مناسب گذاشت تا نمود داشته باشند. این نوع گیاهان را نمونه یا تک گیاه می گویند.
    البته انتخاب درست گیاه بسیار با اهمیت است، اما توجه به محل قرارگیری و نوع گلدان، نورپردازی، و پس زمینه آنها نیز مهم است.
    شما می توانید با خرید آنلاین گل آپارتمانی منزل خود را زیبا تر کنید.
    ممکن است بخواهید گیاه تکی نمونه ای را نگه دارید که چند متر مربع جا لازم داشته باشد. متأسفانه قیمت این گیاهان رشد یافته که بتوانند دیوار یا گوشه ای از اتاق را کاملا اشغال کنند، کمر شکن است.
    شما می توانید با خرید آنلاین گل آپارتمانی منزل خود را زیبا تر کنید.
    بهتر است بعد از خواندن این مطلب،
    هنر ارائه گیاهان آپارتمانی (بخش دوم) را نیز بخوانید.
    راه مناسب برای رسیدن به این هدف آن است که گیاه جوانی را بخرید، به تدریج گلدان آن را عوض کنید، و سپس آن را وقتی به اندازه دلخواه رسید در محل مناسب خودش قرار دهید. راه دیگر آن است که گیاه آویختنی را نزدیک ستون قرار دهید یا گیاه رونده نیرومندی را در گلدانی برویانید تا سطح دلخواه را بپوشاند.





---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی