Loading...

  • simaa02
    simaa02
    سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 23:33

    هنر ارائه گیاهان آپارتمانی (بخش دوم) (678 بازدید)

    [img]https://lh3.googleusercontent.com/proxy/IrHPWcedKgTXLSRhcPBH7NSYx7wfTo3_LBsY9f6dAeiGlvc4aofzbhEiBt30LGRIjg_E1JTu2n4EL_OjIu317P86J2g3WgYw6ZCiJWNKufLncOOF-JvH[/img]
    گیاهان برگی رنگارنگ
    بسیاری از گیاهان معمولی خانگی برگ های رنگارنگ دارند و چشمگیر ترین واریته ها را اغلب در خانه ها می توان دید. نمونه هایی از این گیاهان عبارت اند از: بگونیارکس، کالادیوم، کروتون، کوردیلین، ترمینالیس، نیدو لاریوم و روئه.
    گیاهان برگی رنگارنگ- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گیاهان بالارونده
    بسیاری از گیاهان رونده بسیار جالب توجه اند و منظره دلپذیری به محیط می دهند. این نوع گیاهان را می توان با بهای پایینی خرید انواع برگی (فیلودندرون، پیچ ها و غیره) یا گیاهان گلدار رونده (هویاو تونبر گیا و غیره) از گیاهان این دسته قلمداد می شوند. نمونه هایی از گیاهان رونده عبارت اند از: کیسوس، مونسترا، گل مناسب آپارتمان ساعتی، فیلودندرون، هیستاتوم، فیلودندرون پاندوریفورم و پوتوس.
    گیاهان بالا رونده(دکوری)- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گیاهان بالارونده (دکوری)
    این گیاهان بزرگ، متمایز، و جذاب هستند. از آنها بیشتر به عنوان هسته اصلی دکور استفاده می شود، هر چند می توانند فضاهای لخت اتاق ها را بپوشانند یا در قسمت بندی اتاق ها به کار روند. نخل های زینتی، نخل های دروغین، و گیاهان درخت مانند از انواعی هستند که به فراوانی در این موارد از آنها استفاده می شوند.
    شما می توانید برای زیباتر کردن خانه ی خود از
    انواع گل مناسب آپارتمان استفاده کنید
    تک گیاه را به این دلیل نگه می دارند که در اتاق توجه بیشتری به آن جلب شود. در واقع بخشی از دکور اتاق تلقی می شود که با دیگر اشیایی که در اتاق هستند، از لحاظ جلب توجه رقابت کند. در اتاق های بزرگ، یک گیاه نمونه مشخص را می توان مرکز جلب توجه کرد، یعنی از خصوصیات متمایز گیاه می توان بهره جست و آن را در کانون توجه قرار داد
    شما می توانید برای زیباتر کردن خانه ی خود از
    گل مناسب آپارتمان استفاده کنید
    دکوراتورها معمولا گیاهان بلند قامت مورد نظر خود را از میان این گیاهان انتخاب می کنند: کاج مطبق، نخل مرداب، دیفن باخیا، بنجامین، دراسنا، فاتسیای ژاپنی، فیکوس کائوچوک، فیکوس برگ ویولونی، گرویلا روبوستا، انواع نخل، شفلرا فیلودندرون بیپی ناتی نوریوم و یوکا.
    گیاهان بالا رونده(دکوری)- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گیاهان گلدار گلدانی
    بعضی از این گیاهان به قدری رنگارنگ اند که بهتر است به تنهایی نگه داشته شوند نه در گروه گیاهان. مانند: بگونیا توبرهیبریدا، انواع پیازها، سیکلامن، گلو کسینیا گل ادریسی، شمعدانی، بنت قنسول و رودودندرون سیمسی.
    شما می توانید برای زیباتر کردن خانه ی خود از گل مخصوص آپارتمان استفاده کنید
    گیاهان گلدار گلدانی- گلفروش آنلاین VIP Shop
    گیاهان آویزی
    بعضی گیاهان آویزی به آن اندازه چشمگیر هستند که می توانند در گلدان آویخته خود جلوه ای خاص داشته باشند و نیازی نیست که آنها را در گروه قرار داد. مانند: سجافی (گندمی)، کولو مننا، نفرولپیس و زیگو کاکتوس.
    شما می توانید برای زیباتر کردن خانه ی خود از
    گل مخصوص آپارتمان کم نور استفاده کنید
    گیاهان بالا رونده(دکوری)- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گلدان های گروهی
    جمع آوری چندین گیاه متفرق به منظور ایجاد گروهی از تک گلدان ها می تواند بعد تازه ای به فضای نمایشی داخلی بدهد.
    شما می توانید برای زیباتر کردن خانه ی خود از گل مخصوص آپارتمان استفاده کنید
    چرا باید گیاهان را به صورت گروهی نگهداری کنیم؟
    ۱) تأثیر جمعی چشمگیرتر است تا تأثیری که از هر تک گلدان حاصل می شود. گیاهان بلندتر را در پشت این مجموعه قرار می دهند تا ارتفاع بیشتری به کل مجموعه داده شود
    با ارسال سبد گل به عزیزانتان آنها را خوشخال کنید
    ۲) گیاهان کوچک برگ مانند فیکوس پو میلا، اشک نوزاد، و ترادسکانیا را وقتی به صورت تکی در جایی نگه دارند، جلوه ای ندارند و توجه کسی را جلب نمی کنند؛ اما همین گیاهان وقتی با واریته های بزرگ برگ به صورت گروهی نگهداری شوند موجود زنده با نشاطی به نظر می آیند و بخشی مهم از تأثیرات کلی آن گروه مربوط به این گیاهان خواهد بود.
    شما می توانید با
    خرید و ارسال سبد گل اینترنتی به عزیزانتان آنها را خوشحال کنید
    ۳) سرزنده بودن هر تک گیاه، وقتی تکی نگهداری می شود، بسیار با اهمیت است، اما وقتی به صورت گروهی کنار هم قرار گیرند این ویژگی برای آنها چندان حیاتی به نظر نمی رسد. ساقه های برهنه گیاهان، یک وری بودن آنها و صدمه دیدگی برگ ها را می توان با گروهی کردن گیاهان به خوبی پوشاند.
    ۴) آب دادن به آنها ساده تر می شود.
    ۵) وقتی گیاهان کنار یکدیگر قرار گیرند و در نتیجه خاک پای گلدان ها تا حدی به صورت یکپارچه درآید، رطوبت هوای بین رطوبت برای واریته های ظریف بسیار حیاتی است. کسانی که گیاهان خود را به صورت گروهی کنار هم قرار می دهند، از هر نظمی که برقرار کنند رضایت خواهند داشت.
    با ارسال سبد گل به عزیزانتان آنها را خوشخال کنید (حتما مطلب
    گروه بندی استاندارد گیاه آپارتمانی را نیز مطالعه کنید.)
    در ادامه این مقاله از VIP Shop شیوه های گوناگون گروه بندی گیاهان خانگی را بررسی خواهیم کرد؛ اما قانون سفت و سخت در این خصوص وجود ندارد، جز آنکه گیاهانی را که می خواهید گروه بندی کنید تا آنجا که ممکن است باید از لحاظ نیاز به نور و گرما مشابه باشند.





---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی