Loading...

  • simaa02
    simaa02
    سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 23:36

    گروه بندی استاندارد گیاه آپارتمانی (696 بازدید)

    %DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85.jpg
    گروه‌بندی استاندارد گیاه آپارتمانی
    چهار تا دوازده گیاه گلدانی سفالی یا پلاستیکی را می توان به ش کلی دلپذیر نزدیک به هم قرار داد و از آن گروهی از گیاهان را به وجود آورد که از لحاظ شکل و رنگ متنوع اند.
    در معمول ترین روش گروه بندی، گیاهان برگی را برای تأمین چهارچوب دائمی و گیاهان گلدار را برای نمایش دادن رنگ گل به کار می برند. گیاهان بلند، گیاهان دارای رنگ سبز تیره، و گیاهان دارای برگ های بزرگ در پشت این گروه بندی قرار می گیرند.
    اشتباه است اگر فکر کنیم باید گیاهان متنوع و دارای شکل ها و گل های رنگارنگ و جورواجور را کنار هم قرار دهیم تا به ما بگویند در گروه بندی گیاهان مهارت داریم. دکوراتورهای داخلی ماهر برای گروه بندی گاهی از گیاهان برگی استفاده می کنند و مبنای کار آنها بهره گیری از برگ های دارای شکل های مختلف است تا بدین ترتیب نمایش دل انگیزی به وجود آورند.
    شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از
    گیاه آپارتمانی با برگهای رنگی استفاده کنید.
    سینی شنی
    سینی شنی- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گروه بندی گیاهان در سینی کم عمق راه خوبی برای نگهداری گیاهانی است که در اتاق دارای حرارت مرکزی نیاز به رطوبت فراوان دارند.
    اگر درباره پرورش بنفشه آفریقایی مشکل دارید، سینی شنی این مشکل را برطرف می کند. عمق سینی تقریبا ۵ سانتی متر و جنس آن متفاوت است ، اما آب نباید از آن بگذرد. ابعاد آن را خود بر حسب سلیقه می توانید تعیین کنید اما اگر این سینی را می خواهید روی تاقچه پنجره بگذارید. پهنای آن را طوری در نظر بگیرید که خطری ایجاد نکند.
    شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از
    گیاه آپارتمانی با برگهای رنگی استفاده کنید.
    نزدیک به ۵/۲ سانتی متر از عمق این سینی را با شن پر کنید. کف این لایه را همواره مرطوب نگه دارید. سطح آب نباید شن را بپوشاند. گیاهان را به صورت گروهی روی شن بگذارید.
    یک محل مناسب برای نگهداری این سینی، تاقچه بالای رادیاتور است. در این موقعیت رطوبت اطراف گیاهان سه برابر می شود. آب دادن به گلدان ها ساده است. آب اضافی گلدان ها به سینی می ریزد و از آنجا بخار می شود.
    شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از
    گل و گیاه مخصوص آپارتمان استفاده کنید.
    کلکسیون
    گروه گیاهان به هم وابسته را می توان هم در خانه های افراد تازه کار پیدا کرد و هم افراد صاحب تجربه. افراد تازه کار معمولا با تهیه گلدان هایی از کاکتوس ها و گیاهان آبدار، کار خود را آغاز می کنند. آنها را در پنجره کنار هم قرار می دهند. افراد صاحب تجربه مجموعه ای از گیاهان دیگر مانند سرخس، بنفشه آفریقایی، ارکید، و غیره را دور هم جمع می کنند.
    شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از گیاه مخصوص آپارتمان استفاده کنید.
    کلکسیون ها، چه بزرگ یا کوچک، در یک موضوع اشتراک دارند و آن این است که زیبایی، کمیاب بودن، متمایز بودن تک تک گیاهان هدف اصلی ایجاد کلکسیون است. درست به عکس گروه بندی استاندارد که تأثیر کلی مجموعه بسیار اهمیت دارد.
    شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از گیاه مخصوص آپارتمان استفاده کنید.
    نمایش عمودی گیاهان
    نمایش عمودی گیاهان- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گروه بندی گیاهان تقریبا همیشه افقی است اما گاهی به حالت عمودی نیز اجرا می شود. به طور سنتی این نوع گروه بندی را در گوشه ای از اتاق و با گذاشتن گلدان روی هر ردیف در ارتفاع های متفاوت می توان اجرا کرد.
    از گیاهان آویزی هم در این خصوص استفاده می کنند که در این حالت ستونی از برگ های سبز و گل منظره دلپذیری ایجاد می کند.
    با
    خرید و ارسال جعبه گل برای عزیزانتان آنها را خوشحال کنید
    مجموعه ای از سبدهای آویختنی نزدیک به هم در ارتفاع های متفاوت نیز همین تأثیر را دارد. چهار پایه های فلزی یا چوبی هم در دسترس هستند که گلدان ها در ارتفاع های متفاوت روی آنها قرار می گیرند.
    با ارسال جعبه گل برای عزیزانتان آنها را خوشحال کنید
    پنجره نمایشی
    پنجره نمایشی پنجره ای معمولی است که به صورت پلکانی در می آید و روی هر پلکان گل یا گیاه برگی می گذارند. طبقه های شیشه ای یا پلاستیکی مات در عرض پنجره و ارتفاع های مناسب کار گذاشته می شود و گلدان ها را روی این طبقه ها می چینند.
    ممکن است استفاده از پنجره را برای نگهداری گلدان نپسندید، اما بعضی مردم آن را شیوه ای مناسب برای نشان دادن کاکتوس ها یا گیاهان آفتاب دوست می دانند. بعضی دیگر چندین طبقه گلدان یکی بالاتر از دیگری درست می کنند و به طرزی جالب توجه آنها را می چینند. (مطلب
    گروه بندی حرفه ای گیاهان آپارتمانی را نیز حتما بخوانید.)
    اگر به این کار دست بزنید، در همه سطح طبقه ها باید گلدان چیده شود، هم زیباتر است و هم دردسر نظافت پنجره کمتر می شود.





---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی