Loading...

  • simaa02
    simaa02
    سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 23:40

    هنر ارائه گیاهان آپارتمانی با گلدان های آماده (817 بازدید)

    299930_366.jpg
    گلدان های آماده
    گلدان‌های آماده- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    تا این اواخر گلدان های دراز سفالی، چوبی یا پلاستیکی معمول ترین گلدان های آماده برای استفاده در باغچه داخل خانه بودند. اما امروزه انواع گوناگونی از ظرف های استوانه ای یا مکعبی با رنگ های مختلف از جنس پلاستیک محکم در دسترس است.
    شما می توانید با خرید جعبه گل رز برای عزیزانتان آنها را خوشحال کنید.
    به باغچه های داخل خانه باید با دقت آب داد تا از غرقاب شدن خاک جلوگیری شود. اگر گلدان ها را روی لایه ای از ریگ ته جعبه قرار می دهید، ریشه گیاهان ممکن است از سوراخ ته گلدان بیرون بزنند و در خاک باغچه شروع به رشد کنند که در این حالت آب جمع شده بین ریگ های ته جعبه، نیاز گیاهان را تأمین می کند. توصیه معمولی این است که اگر گلدان های داخل باغچه خانگی روی لایه ای از ریگ یا شن درشت قرار دارند، گهگاه آنها را بچرخانید یا بیرون آورید تا از ریشه دهی آنها جلوگیری شود.
    شما می توانید با
    خرید جعبه گل رز برای عزیزانتان آنها را خوشحال کنید.
    سبدهای آویزان
    سبد‌های آویزی- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    گروهی از گیاهان خانگی در سبدهای آویزان، منظره ای دلپذیر دارند، اما پیش از انتخاب، باید مشکلات را هم بررسی کرد.
    هوا در بالای اتاق ها گرم تر و خشک تر از پایین اتاق است. آبیاری گیاه نیز دشوار است و آب اضافی نیز روی کف اتاق چکه می کند.
    شما می توانید با خرید جعبه گل رز برای عزیزانتان آنها را خوشحال کنید.
    باید گلجایی مناسب انتخاب کرد، مانند سبد سیمی پوشیده از خزه اسفاگنوم. اما مشکل چکه کردن آب بر کف اتاق همچنان وجود خواهد داشت. نوعی گلدان های پلاستیکی دارای زیر گلدانی نیز در دسترس هست که می توان از آنها استفاده کرد. در این باره باید به جای خاک از پیت (خاکبرگ) استفاده کرد؛ پر کردن گلدان با خاک، وزن گلدان را بالا می برد که خود مسئله دیگری است.
    حتما برای سفارش سبد گل نامزدی از گل های سفد نیز استفاده کنید.
    برای آبیاری آسان تر، می توان ارتفاع س بدها را به اندازه مناسب تنظیم کرد؛ می توان به جای قلاب های سقفی از قرقره استفاده کرد. برای آبیاری این گلدان ها از ظرف دارای تلمبه نیز می توان استفاده کرد. باید اطمینان یافت که قلاب سقف کاملا محکم باشد، یا اگر سبد به دیوار متصل است، استحکام کافی داشته باشد. باید مطمئن بود که نوع گیاه داخل سبد آویزان با شرایط نور آن نقطه سازگار است. گیاهان مناسب کاشت در سبدهای آویزان عبارت اند از:
    کاکتوس دم موشی، اپیسکیا، شمعدانی، سرخس، فوکسیا، پوتوس، بگونیا هدرا، ترادسکانتیا، گل استکانی هویا، زبرینا، سجافی (گندمی)، لوبلیا و زیگوکاکتوس
    حتما برای
    سفارش سبد گل نامزدی از گل های سفد نیز استفاده کنید.
    گلدان های چندتایی
    گلدان‌های چند تایی- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    ساده ترین نوع گلدان های چند تایی تشکیل شده است از دو یا چند گلدان معمولی تکی که کنار یکدیگر قرار می گیرند. بهترین کار، سفارش دادن گلدان است.
    حتما برای سفارش سبد گل نامزدی از گل های سفد نیز استفاده کنید.
    افراد ماهر به آسانی می توانند گلدان های چند تایی را از ورقه های دارای پوشش پلاستیکی بسازند. برای جلب توجه بیشتر، آنها را با ارتفاع های گوناگون می سازند. درز بین گلدان های متصل به هم باید آب بندی شود.
    شما می توانید با
    خرید سبد گل رومیزی زیبا، میز خود را زیباتر کنید.
    هر یک از خانه های این نوع گلدان های چندتایی از لحاظ نوع گیاه و شیوه کاشت مستقل اند. در سطح پایین این واحد، گیاهان کوتاه خانگی (بگونیا، بنت قنسول) کاشته شده اند و در پشت همه، گلدان های دارای گیاهان دائمی قرار داده شده اند.
    شما می توانید با خرید سبد گل رومیزی زیبا، میز خود را زیباتر کنید.
    کاسه با مخلوطی از گیاهان
    کاسه با مخلوطی از گیاه- گلفروشی آنلاین VIP Shop
    یکی از ساده ترین باغچه های داخل اتاق، کاسه ای است از گیاهان مختلف که در آن مجموعه ای از گیاهان برگی و یک یا دو گیاه گلدار را از گلدان اصلی بیرون می آورند و در آن کاسه نشا می کنند. اطراف این گیاه را با پیت پر می کنند. روش سنتی آن است که در این کاسه یک گیاه بلند در بخش عقبی کاسه کاشته شود و چند گیاه پر پشت در وسط و گیاه آویزی در جلو کاشته شود. کاسه دارای گیاهان گوناگون همواره مورد استقبال آنهایی قرار می گیرد که به عنوان هدیه آن را دریافت می کنند، اما این کاسه، گیاهان دائمی ندارد و وقتی گل گیاهان داخل آن پژمرد، بهترین راه آن است که قبل از بزرگ شدن ریشه و تنیده شدن آن به ریشه سایر گیاهان، گیاه پژمرده را از کاسه خارج کرد و به جایش گیاه دیگری نشاند.
    (مطلب
    هنر ارائه گیاهان آپارتمانی با باغچه مینیاتوری را نیز حتما مطالعه کنیدد)
    شما می توانید با خرید سبد گل رومیزی زیبا، میز خود را زیباتر کنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی