Loading...

  • فرزاد
    فرزاد
    دوشنبه 1 آذر 1395 - 00:30

    دستمزد 1 میلیارد تومانی محمدرضا گلزار برای بازی در سریال عاشقانه (779 بازدید)


    در این مطلب به شرح توضیحاتی در رابطه با دستمزد ۱ میلیارد تومانی آقای محمدرضا گلزار برای بازی در سریال بسیار زیبا و پر ستاره عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه میپردازیم.
    3rezagolzar.jpg


    منوچهر هادی درباره دستمزد ۱ میلیارد تومانی محمدرضا گلزار برای حضور در سریال عاشقانه گفت که این مبلغ برای ۵ ماه خوب است!
    دستمزد گلزار برای بازی در سریال عاشقانه
    منوچهر هادی کارگردان سینما ، از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار، حسین یاری و ساره بیات در مجموعه “عاشقانه” خبر داد و گفت: در حال حاضر همچنان مذاکره با بازیگران دیگر ادامه دارد اما حضور این سه عزیز در کنار ما قطعی شده است.
    وی در مورد خبر دستمزد یک میلیاردی محمدرضا گلزار تصریح کرد: این را باید از تهیه کننده پرسید اما به نظر من اگر آقای گلزار بابت ۵ ماه کار با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی در حق ما کرده است اما اینطور نیست که دستمزد ماهیانه شان یک میلیارد باشد.
    هادی ادامه داد: فیلمبرداری “عاشقانه” اواخر شهریور آغاز شده و لازم است بگویم لوکیشن های مختلفی در تهران، شمال کشور و بخش هایی نیز در دبی انجام داریم.
    کارگردان “من سالوادور نیستم” از آماده سازی فیلم “کارگر ساده نیازمندیم” برای اکران در
    جشنواره فیلم فجر
    خبر داد و افزود: فیلم به اتمام رسیده و پروانه نمایش آن را هم گرفته ایم. کارگردان و تهیه کننده فیلم خود من و نویسنده فیلمنامه پدرام کریمی یکی از مجری های خوب شبکه یک است.
    وی در مورد بازیگران حاضر در این فیلم تصریح کرد: آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، مهران احمدی، سحر قریشی، بهرام افشاری و سیروس همتی در “کارگر ساده نیازمندیم” به ایفای نقش می پردازند.
    هادی در پایان خاطرنشان کرد: برای اکران فیلم قطعاً بعد از جشنواره تصمیم خواهیم گرفت. با توجه به اجتماعی بودن فیلم بعید می دانم در اکران نوروزی باشیم اما اگر این امکان به ما داده شود خوشحال می شویم.
    سریال عاشقانه قرار است با بازی محمدرضا گلزار برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود.
    mohammad-reza-golzar-namakstan.jpg
    محمدرضا گلزار که فیلمهای «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده را آماده اکران دارد و فیلم توقیفی «دلم می خواد» ساخته بهمن فرمان آرا نیز دیگر فیلم به نمایش درنیامده این بازیگر محسوب می شود قصد بازگشت به شبکه خانگی را دارد.
    بعد از تجربه هایی مانند “ساخت ایران” و “عشق تعطیل نیست” آن طور که “بانی فیلم” خبر داده گلزار در تازه ترین مجموعه ای که بناست برای شبکه خانگی تولید شود با عنوان “عاشقانه” ایفای نقش خواهد کرد.
    “عاشقانه” را منوچهر هادی سازنده کمدی ۱۷ میلیاردی “سالوادور…” کارگردانی می کند و تهیه کنندگی آن هم برعهده مهدی گلستانه کارگردان آثاری مانند “نقطه کور” و “نازنین” است.
    نام علیرضا کاظمی پور نگارنده سناریوی سریالهایی نظیر «مسافری از هند»، «فقط به خاطر تو»، «دل نوازان»، «کمکم کن» ، «گمگشته» ، «او یک فرشته بود»، «میوه ممنوعه»، «پرواز در حباب»، «آخرین دعوت» و «اشک ها و لبخندها» نیز به عنوان یکی از سناریستهای اثر دیده می شود. سعید جلالی همکار سناریست “عاشقانه” است.
    پیش تولید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی از ماه گذشته آغاز شده و براساس برنامه ریزی ها اواخر شهریور مقابل دوربین خواهد رفت.
    این مجموعه که احتمالاً نام آن تغییر خواهد کرد، قرار است در ۱۵ قسمت از شبکه نمایش خانگی عرضه شود.
    به گفته مهدی گلستانه تهیه کننده پروژه، بخش اعظم لوکیشن های این سریال در تهران و بخش هایی از کار نیز در شمال کشور و دبی مقابل دوربین خواهد رفت.
    «عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد… .
    ادامه مطلب...




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی