Loading...

  • مامان هیرادی
    مامان هیرادی
    دوشنبه 30 شهریور 1394 - 00:46

    فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری (3377 بازدید)

    فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری نکست. واردات و عرضه مستقیم کاغذ دیواری کره ای ایتالیایی و اسپانیایی با کیفیت و قیمت مناسب. ارائه دهنده کاغذ دیواری کودک از شرکت شینهان کره با طرح های کیتی باربی مک کویین و .....
    کاغذ دیواری کودک
    kaghaz%20H6029-1.jpg
    kaghaz-d1039-1.jpg
    کاغذ دیواری ایتالیایی
    سایت من
  • hamedrezaee
    hamedrezaee
    چهارشنبه 5 مهر 1396 - 02:03

    9003_2013-12_2_0031.jpg
    شیشه رنگی بین کابینتی
    شیشه رنگی بعنوان یک متریال لوکس و مدرن، امروزه بشدت مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است و در پروژه های دکوراسیون داخلی بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
    شیشه رنگی (شیشه لاکوبل)، یکی از متریال هایی است که بصورت دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع این متریال در هر فضایی بصورت دیوارپوش قابل استفاده و بهره برداری است. اما یکی از جاهایی که شیشه رنگی، بطور ویژه مورد استفاده قرار می گیرد، فضای بین کابینتی است. شیشه لاکوبل بعنوان متریال لوکس و مدرن، امروزه جایگزین کاشی بین کابینتی شده است و این به دلیل زیبایی، تنوع رنگ، دوام و رفلکس نور بسیار خوبی است که در این نوع شیشه وجود دارد.
    در ادامه نمونه های استفاده از شیشه رنگی در فضای بین کابینت ها را مشاهده می کنید:
    01Designglas_e2675ebb91.jpg
    lakobel_ukrize2_02.jpg
    9003_2014-01_002.jpg
    ukrize_3.jpg
    1603_2013-09_1.jpg
    beroun_005_2.jpg
    lakobely_028.jpg
    lakobely_praha6_003.jpg
    گروه شیشه های دکوراتیو کالرگلس، بعنوان تولید، عرضه و نصب کننده ی شیشه های رنگی در ۹۵ رنگ متنوع، این امکان را دارد که پروژه های دکوراتیو شما را، مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و بهترین راهکار در زمینه ی استفاده از شیشه رنگی را در اختیار شما قرار دهد.
    سایت من
  • hamedrezaee
    hamedrezaee
    چهارشنبه 5 مهر 1396 - 02:04

    knauf-false-ceiling-30.jpg
    سقف کاذب اتاق خواب با کناف، ۳۰ نمونه
    در این بخش و در ادامه معرفی نمونه های کناف، قصد داریم ۳۰ نمونه سقف اتاق خواب را مورد بررسی قرار دهیم که بصورت سقف کاذب هستند و با متریال کناف کار شده اند. یکی از مزایای استفاده از سقف کاذب این است که شما می توانید نورپردازی ویژه ای بر روی سقف بصورت نور مخفی داشته باشد.
    علاوه بر این می توان با استفاده از کناف، طرح های بسیار متنوعی را بر روی سقف اتاق خواب اجرا نمود. به عنوان مثال شما می توانید طرحی را از روی سقف شروع کنید و تا روی دیوار اتاق خواب و پشت سرویس خواب، ادامه دهید. همچنین می توانید طرح هایی مانند شکست را روی سقف اجرا از میان آن نور خاصی را عبور دهید. این طرح ها همگی قابلیت اجرا و پیاده سازی با متریال کناف را دارا هستند.
    از طرف دیگر شما می توانید با ایجاد سقف کاذب با متریال کناف، آن را رنگ نموده و دکوراسیون خاصی برای اتاق ایجاد نمایید.
    مشاوران شما در گروه پارس آوات این آمادگی را دارند که برای طراحی و اجرای سقف کاذب اتاق خواب و یا هر فضای دیگر، در کنار شما باشند. با ما در تماس باشید.
    knauf-false-ceiling-1.jpg knauf-false-ceiling-2.jpg knauf-false-ceiling-3.jpg knauf-false-ceiling-4.jpg knauf-false-ceiling-5.jpg knauf-false-ceiling-6.jpg knauf-false-ceiling-7.jpg knauf-false-ceiling-8.jpg knauf-false-ceiling-9.jpg knauf-false-ceiling-10.jpg knauf-false-ceiling-11.jpg knauf-false-ceiling-12.jpg knauf-false-ceiling-13.jpg knauf-false-ceiling-14.jpg knauf-false-ceiling-15.jpg knauf-false-ceiling-16.jpg knauf-false-ceiling-17.jpg knauf-false-ceiling-18.jpg knauf-false-ceiling-19.jpg knauf-false-ceiling-20.jpg knauf-false-ceiling-21.jpg knauf-false-ceiling-22.jpg knauf-false-ceiling-23.jpg knauf-false-ceiling-24.jpg knauf-false-ceiling-25.jpg knauf-false-ceiling-26.jpg knauf-false-ceiling-27.jpg knauf-false-ceiling-28.jpg knauf-false-ceiling-29.jpg
    سایت من
  • hamedrezaee
    hamedrezaee
    چهارشنبه 5 مهر 1396 - 02:08

    ۷ ایده برای طراحی اتاق خواب دختران نوجوان
    pink-shelving.jpg
    ۷ ایده برای طراحی اتاق خواب دختران نوجوان
    اتاق خواب شخصی ترین بخش خانه و در واقع پناهگاهی در برابر شلوغی ها و مشغله های خارج از خانه است. .در طراحی اتاق خواب باید سلیقه شخص درنظر گرفته شود، چون قرار است مدتی را آنجا بگذراند و آرامش خود را باز یابد. پس نباید دکوراسیون داخلی این محیط را نادیده گرفت.
    اتاق‌خواب برای نوجوانان صرفاً محلی برای خواب نیست، اتاق برای آن‌ها محل نگهداری وسایل دوست‌داشتنی، جمع شدن با دوستان و معرف سبک و استایل ­شان است. اگرچه دختران نوجوان سلیقه مشابه هم ندارند، اما در تصاویر زیر شما ترکیب مد، رنگ و هیجان را در طراحی اتاق خواب می‌بینید و می‌توانید از این نمونه‌ها برای طراحی اتاق دختران نوجوان الهام بگیرید.
    اتاق خواب شماره ۱
    girls-bedroom-desk.jpg
    rustic-girls-room.jpg
    tree-headboard.jpgاتاق خواب شماره ۲
    black-white-and-pink-design.jpg
    contemporary-girls-room-design.jpg
    eams-desk-chair.jpg
    pink-fashion-bedroom.jpgاتاق خواب شماره ۳
    bright-pink-bedroom-sofa.jpg
    cute-wall-decals.jpgاتاق خواب شماره ۴
    cloud-lighting.jpg
    colorful-kids-decor.jpg
    pink-kids-bedding.jpg
    plush-pink-blanket.jpg
    rolling-desk-chair-home.jpgاتاق خواب شماره ۵
    glowing-rabbit-light.jpg
    gray-kids-room.jpg
    kids-canopy-bed.jpg
    sleepy-eyes-wall-decor.jpg
    subtle-kids-room-decor.jpgاتاق خواب شماره ۶
    mauve-accent-wall.jpg
    modern-kids-room-ideas.jpg
    multicolored-girls-room.jpg
    pink-and-blue-kids-room.jpg
    small-kids-room-design-ideas.jpg
    اتاق خواب شماره ۷
    baby-blue-kids-decor.jpg
    blue-and-gray-kids-room-design.jpg
    kids-attic-room-design.jpg
    light-blue-kids-room.jpg
    unique-kids-bedside-lamp.jpg
    تحریریه خط معمار
    شرکت طراحی داخلی آوگون
    منبع: home designing
    سایت من
  • mino
    mino
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 19:02
    ممنون. کاغذ دیواری نمای داخلی ساختمان رو به کلی تغییر میدن . اگه قصد بازسازی ساختمان رو داشته باشید با یه تغییر ساده در دیوارها میشه فضای رو زمانی که در حال بازسازی داخلی هستین تغییر بدین.
    کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشن و این روزها مدل های جدید و جنس های جدیدی تولید شده که به راحتی در دسترس هست.
  • araad
    araad
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 23:06

    فروشگاه اینترنتی استایل آپ: معرفی، بررسی و [size= 13px; color: #000000; font-family: Arial; text-decoration-skip-ink: none]خرید پاور بانک[/size] و اکسسوری




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی