Loading...

  • مرضیه کاظمی
    مرضیه کاظمی
    چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 20:55

    معرفی سایت رازینا کلاس مبتکر سبک جدید و انحصاری کتاب های گویای کودک (953 بازدید)

    با سلام
    ما در رازینا کلاس در پی تجربیات و مطالعاتی که در زمینه ی آموزش مفاهیم پایه و رشد مهارت های زبانی و مطالعه به کودکان داشتیم ، سبک خاصی از کتاب داستان های صوتی _ تصویری را برای بچه ها طراحی کردیم که استفاده مستمر این سبک از کتاب ها علاوه بر جذابیتی که برای بچه ها دارد و آن ها را به کتاب و مطالعه علاقمند می سازد ، سبب تقویت ماهیچه های چشم آن ها و رشد مهارت روانخوانی در آن ها می شود .
    از آن جا که بچه ها از دوره ی خردسالی تا زمانی که مهارت آن ها در خواندن متن به حد مطلوب و عالی برسد نیازمند همراهی والدین برای خواندن کتاب هستند تا از جذابیت های آن کتاب لذت ببرند و از سویی والدین امروز به دلیل دغدغه های بسیار فرصت محدودی برای این همراهی با فرزند خود دارند ما به دنبال راهی بودیم که بتوانیم به جای والدین برای بچه ها کتاب بخوانیم .
    هدف ما این است که علاقه به کتاب و مطالعه را در وجود کودکان رشد دهیم و بارور نماییم زیرا تجربه ی کار با بچه های دبستانی به ما نشان داده که اغلب فرزندان ما کتاب های زیادی دارند اما این کتاب ها جایگاهی در زندگی روزانه ی آن ها ندارند .
    ما به تجربه دریافتیم اغلب بچه هایی که مشکلات حاد آموزشی دارند با وجود اینکه علاقه ی ذاتی به کتاب و داستان دارند اما به دلیل مسیر اشتباهی که والدین و معلمین آن ها در پیش گرفته اند با کتاب بیگانه اند و از درک این لذت و رشد حاکی از آن بی بهره مانده اند .
    این در حالی ست که بسیاری از کودکان درسخوان ما هم تجربه ی لذت بخشی از کتاب و مطالعه ندارند و به اجبار مدرسه و والدین قدم در مسیری گذاشته اند که در نهایت به بزرگسالانی تحصیل کرده اما کتاب نخوان تبدیل می شوند .
    امیدوارم شما دوستان عزیز با ما همراه شده و با معرفی رازینا کلاس به دوستان خود ما را در رسیدن به اهداف خود حمایت کنید .
    www.razinaclass.com


    برچسب ها:
    سایت من هدف ما در وب سایت رازینا کلاس تربیت نسلی کتابخوان و اهل مطالعه است .




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی