Loading...

  • araad
    araad
    چهارشنبه 19 تیر 1398 - 19:18

    ساعت‌های هوشمند زیبای کودکانه (648 بازدید)

    خرید اسمارت واچ به شما کمک می‌کند تا از قابلیت‌هایی نظیر سنسور ضربان قلب، ECG، ردیاب خواب، ردیاب فعالیت‌های ورزشی و غیره بهره ببرید. ساعت‌های هوشمند یکی از پرطرفدارترین گجت‌های عصر حاضر هستند که روزبه‌روز بر تعداد علاقه‌مندان به آن‌ها افزوده می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب بهترین مدل‌های ساعت هوشمند در سال 2019 میلادی، همگام‌سازی آن‌ها با گوشی می‌باشد که از این طریق امکانات زیادی برای کاربران افزوده می‌شود. با توجه به علاقه روزافزون مردم به خرید ساعت هوشمند، برندهای مختلف در تلاش هستند تا اسمارت‌واچ‌های جدید و مخصوص به خود را تولید کنند. برخی از کمپانی‌ها همچون سامسونگ، اپل، هواوی و غیره تابه‌حال چندین سری از بهترین مدل‌های ساعت هوشمند خود را وارد بازار کرده‌اند.
    علاوه بر ساعت هوشمند سامسونگ، برندهای دیگری نیز وجود دارند که عرصه رقابتی در این بازار ایجاد کرده‌اند. کمپانی اپل با تولید سری Apple Watch خود در تلاش است تا پیروز این میدان باشد. این کمپانی در هر سری ساعت‌های هوشمند اپل واچ خود ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی می‌افزاید تا کاربران خود را راضی نگه دارد. اخیراً اپل از ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 رونمایی کرده است که دارای دستیار صوتی، پردازنده اس 4 دو هسته‌ای، باتری خوب، سنسور ضربان قلب، گام شمار و غیره است. ظاهر این ساعت‌ها زیبایی خاصی دارد، اما اگر می‌خواهید در استایل ساعت خود یک تغییر خاص ایجاد کنید، می‌توانید به فکر خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند باشید. با خرید لوازم جانبی Smartwatch می‌توانید طرح و رنگی که مطابق با سلیقه شما است را برای ساعت هوشمند خود ایجاد کنید.
    ساعت هوشمند Samsung یکی از برندهایی است که شهرت آن برای تمامی کاربران مشهود است. ساعت‌های هوشمند سامسونگ طراحی مخصوص و زیبایی دارند که در کنار ویژگی‌های آن‌ها، یک گجت پوشیدنی بسیار خوب ساخته شده است. تنوع موجود در زمان خرید Smartwatch سامسونگ، انتخاب را برای کاربران بسیار راحت کرده است. اگر قصد خرید ساعت هوشمند سامسونگ را دارید می‌توانید از میان ساعت‌های گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو، گیر اسپورت (Gear Sport) و غیره یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید. در زمان خرید اسمارت واچ سامسونگ، با قیمت خرید ساعت هوشمند مختلفی رو به رو خواهید شد. این تفاوت در قیمت‌ها امری کاملاً طبیعی است، اما شما باید دقت کنید که بدون توجه به قیمت روز ساعت هوشمند، خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.
    علاوه بر این دو کمپانی، شرکت‌های دیگری نظیر هواوی نیز قدم در این راه گذاشته‌اند. این کمپانی با ساخت ساعت‌های هوشمند بسیار خوبی نظیر Huawei Watch GT Sport در تلاش است جایگاه خوبی در جامعه ساعت‌های هوشمند از آن خود کند. اسمارت واچ‌های هواوی، همچون دیگر کمپانی‌ها مجهز به ردیاب خواب، میزان مصرف کالری، ردیاب فعالیت‌های ورزشی نظیر شنا، دوچرخه‌سواری، دویدن و غیره هستند.
    در زمان خرید اسمارت واچ، علاوه بر توجه به مشخصات ظاهری ساعت‌ها، بهتر است به ویژگی‌هایی از قبیل نمایشگر، جنس بدنه، باتری و غیره توجه کنید تا متوجه تفاوت میان ساعت هوشمند برندهای مختلف شوید. با توجه به تغییراتی که در هر سری از ساعت‌های هوشمند به وجود می‌آید، بدیهی است که در آینده شاهد تغییراتی بزرگ‌تر در تولید این ساعت‌ها خواهیم بود.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی